درباره کیف پول پایر Payeer

درباره کیف پول پایر Payeer

توسط : تیم محتوا
1,931

سیستم پرداخت Payeer به شما امکان خرید آنلاین، ارسال و دریافت پول را می دهد. همچنین، نیازی به استفاده از حساب بانکی اصلی خود و دادن مشخصات بانکی خود در هنگام پرداخت در سایت های همکار و دریافت مستقیم از تجارت الکترونیک یا سایت iGaming خود نیست. مزیت اصلی این سیستم، برخورداری از کیف پول پایر است که یک کیف پول چند ارزی است و امکانات متعددی را برای فعالیت در وب سایت های مختلف و کسب و کارهای آنلاین ارائه می دهد. همچنین، بسیاری از سایت‌های بازی آنلاین و فارکس اکنون کیف پول Payeer را به عنوان روش پرداخت ارائه می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: خرید از آمازون دبی و تحویل در ایران

Payeer چیست؟

Payeer از سال 2012 در بازار سیستم های پرداخت آنلاین وجود داشته است. از یک سرویس مبادله ارز الکترونیکی رشد کرد. کاربران شخصی و تجاری می توانند به خدمات این سیستم پرداخت تمام عیار در بیش از 200 کشور جهان دسترسی داشته باشند و همچنین با بسیاری از تاجران و خدمات رمزنگاری کار می کند. کیف پول پایر ، راه های زیادی را برای پرداخت آنلاین ارائه می دهد و از بیش از 25 روش پرداخت بین المللی پشتیبانی می کند.

از جمله امتیازات این روش پرداخت آنلاین می توان اشاره نمود که ارزهایی مانند EUR، USD، RUB و همچنین ارزهای رمزنگاری شده مانند BTC، LTC، ETH، و غیره را می توان به طور مستقل در یک حساب مدیریت کرد. در این حساب، هزینه های رقابتی وجود داشته و کاربران می توانند با برنامه وابسته، پول بیشتری کسب کنند. این فرصتی برای تجارت و تبادل ارزهای دیجیتال است و کاربران می توانند حساب های ناشناس و تایید شده ایجاد کنند. معمولاً مشاغل هنگام استفاده از کیف پول Payeer در وب سایت خود از حساب های تأیید شده استفاده می کنند

درباره کیف پول پایر  Payeer

خدمات  کیف پول Payeer

Payeer خدمات انجام و دریافت پرداخت را در بسیاری از کشورها با چندین گزینه ارائه می دهد. همچنین از بسیاری از خدمات مبادله ارز آنلاین پشتیبانی می کند و به کاربران خود اجازه می دهد در سیستم ها، کارت های بانکی و موسسات مختلف کار کنند. فقط با وارد کردن شناسه ایمیل، کد تأیید ارسال شده به ایمیل و نام و کشور خود، می توانید در این سرویس ثبت نام کنید. پایر به کاربران این امکان را می دهد تا یک حساب تایید نشده با محدودیت برداشت روزانه 999 دلار ثبت کنند. 

پیشنهاد مطالعه:معرفی مشاغل پردرآمد در جهان

Payeer از سرمایه گذاری و تجارت ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا با واریز وجوه به USD، EUR و RUB، این ارزها را خریداری کنند. اگر قبلاً یک ارز دیجیتال پشتیبانی شده توسط کیف پول Payeer دارید، می‌توانید از آن برای تأمین مالی حساب خود استفاده کنید. همچنین از هفت نوع ارز دیجیتال، AdvCash، Perfect Money برای انتقال وجه پشتیبانی می کند.

 وقتی صحبت از اضافه کردن پول به میان می‌آید، کاربران می‌توانند از میان گزینه ‌های بسیاری انتخاب کنند. کارت‌های بانکی Visa، MasterCard و Maestro، بیت‌کوین، اتریوم، تتر، لایت کوین، QIWI، AdvCash و Perfect Money استفاده کنند.

درباره کیف پول پایر  Payeer

آیا کیف پول پایر ایمن است؟

کیف پول پایر ، خدمات مالی خود را در بسیاری از نقاط جهان ارائه می دهد. مجوز فعالیت خدمات ارز مجازی را از وزارت امور اقتصادی و ارتباطات (MEAC) استونی دریافت کرده است. این بدان معنی است که Payeer یک پردازشگر قابل اعتماد است و سرمایه شما با آنها امن است. Payeer امتیاز متوسطی را در پلتفرم های مختلف بررسی کاربران دریافت کرده است. نگرانی اصلی کاربران مشکل برداشت وجه آنهاست. باید اشاره کنیم که Payeer ایمن و قانونی است، اما گزینه برداشت آن بسیاری از کاربران را آزار داده است.

پیشنهاد مطالعه: حواله ارزی با مانی گرام

مزیت های استفاده از کیف پول پایر

Payeer کاربران زیادی را در سرتاسر جهان جذب کرده است زیرا راه های زیادی برای پرداخت ارائه می دهد و از سیستم های دیگر پشتیبانی می کند. پلتفرم پایر، نمودارهایی را در اختیار سرمایه گذاران و معامله گران قرار می دهد که شامل قیمت افتتاحیه، پایین، بالا و قیمت می شود. دوره های زمانی نمودار موجود شامل 12 ساعت، 1 روز، 3 روز، 1 هفته، 1 ماه و همه است.

Payeer تمام داده های لازم برای مشاهده مانده های جاری، موقعیت های فعال و فعالیت های تاریخی را در اختیار معامله گران و سرمایه گذاران قرار می دهد.همچنین، در صفحه «موجودی»، کاربران ممکن است موجودی کیف پول پایر را مشاهده کنند. کاربران می‌توانند تمام موجودی حساب را در یک صفحه مشاهده کنند یا موجودی‌های فیات یا ارزهای دیجیتال را مطابق زیر مشاهده کنند.

درباره کیف پول پایر  Payeer

خدمات پایر

کاربران ممکن است با پشتیبانی مشتری تماس بگیرند. پاسخ ها در عرض 24 ساعت داده می شود. همچنین آنها  می توانند ارزهای دیجیتال و یورو، روبل روسیه و دلار آمریکا را واریز و برداشت کنند. این یک حساب با دسترسی جهانی: است و Payeer از 177 کشور در سراسر جهان پشتیبانی می کند.

ضمن آنکه باید یادآور شد که برنامه Payeer برای گوشی های هوشمند اندروید و IOS سازگار است. برای ثبت نام در این حساب و استفاده از کیف پول Payeer ، باید اشاره کنیم که فرآیند ثبت نام ساده بوده و ثبت نام تنها چند دقیقه طول می کشد. تا زمانی که فرآیند تأیید کامل شود، کاربران می توانند تا سقف 999 دلار برداشت کنند.

همچنین از هزینه های کمی برخوردار بوده و کمیسیون ها به صورت رقابتی پایین هستند و 0.095٪ هستند. این حساب دارای راه حل های تجاری و فردی است و  آماده ارائه خدمات پرداخت برای نیازهای شخصی و تجاری می باشد. از سویی دیگر، تمرکز بالا بر امنیت داشته و تنظیمات امنیتی مناسب برای محافظت از جزئیات حساب و دارایی ها برای کاربران در دسترس است.

 2FA لایه دوم امنیتی است که همراه با گزینه های دیگر از جمله اتصال تلفن همراه است. برای تهیه کیف پول پایر و افتتاح حساب آن می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید. 
 

برچسـب هـا : سایر ، کیف پول پایر
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد